niedziela, 24 maja 2015

Rinascimento total look


Witajcie!
Dzisiejszy post jest przyodziany w ubrania od Rinascimento.
Marka która jak najbardziej przypadła do naszych gustów.
Przede wszystkim jakość ubrań która naszym zdaniem nie ma sobie równych.
Poza pięknymi ciuszkami, posiadają dodatki przy których oczy nam się zaświeciły <3
Ah.. polecamy w 100% bo nie sposób przejść obojętnie.
 Dzisiaj przedstawiamy jeden z wielu postów które dla Was szykujemy z wykorzystaniem outfitów od Rinascimento. 
Na szczęście już niebawem rusza sklep internetowy, dostępny dla Wszystkich kobiet które nie będą miały możliwości zaglądnąć do butiku!
Miłego oglądania!

TOTAL RINASCIMENTO LOOK

































         TOTAL RINASCIMENTO LOOK
           shoes: I allegro
      shoes: II sh

20 komentarzy:

  1. Spódnica skradła moje serce, jest cudowna!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. wasze stylizacje i ta biżuteria z frędzli - cuda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja mega mi się podoba :-) Jest strasznie nietypowa i przykuwa uwagę. 100% mój styl!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój faworyt to ten z tiulową spódnicą, ale oba mają w sobie coś fajnego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tiulowa spódniczka jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja z tiulową spódnicą jest genialna! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny wyglądacie obłędnie! Przez przypadek natknęłam się na Waszego bloga i z przyjemnością tu zostaję! Wasze stylizacje idealnie trafiają w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak sie nazywacie na snapie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko fajnie pięknie, tylko jakość zdjęć daje do myślenia. Moim zdaniem jest słaba... Myślę, że warto zainwestować jest w dobry aparat i wiedzę na temat jego obsługi, wtedy już wszystko będzie "ca cy".

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny skąd ta przepiękna torebka filetowo/różowa?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny skąd ta przepiękna torebka filetowo/różowa?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie ;)
    Zapraszam na mojego bloga: https://www.facebook.com/fashionbyagatha

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna spódnica :)
    Zapraszam do mnie ! http://onxspatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny naszyjnik
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń